onsdag, november 05, 2014

Sköter mig

Nu börjar jag känna att fläsket på magen börjar minska och det måste vara träningens förtjänst, vikt har jag iaf inte tappat så mycket av men det är ju inte det viktigaste i detta läget.

Jag har ökat på vikterna i styrkan och ändrat mitt planlösa upplägg något. När jag kör på "trampemaskinen" så varvar jag tungt motstånd, 60%, med 20-30% och det är effektivt på pulsen:-)
Nu ska jag bara lära mig att detta är livet så som jag vill att det ska vara:-)

När jag skulle köra hem från träningen idag så backade jag in i en bil som stod snett bakom mig på höger sida, den stod mitt i körfältet och det fanns inga parkeringfickor där inte:-o jag såg inte den alls, tyvärr. Jag skrev en lapp och satte på bilens ruta och så får jag ju anmäla till försäkringsbolaget när ägaren ringt upp. Min blev inte så mycket skadad, lite lack som skrapades bort men på den andra bilen trycktes skärmen vid framhjulet in en del.
Jag stod parkerad sidan om den man ser bakdelen på och den jag körde på är den som står bakom.
Jag antar att det är mitt fel men det lär visa sig, samtidigt får man ju inte parkera så.




Kram på er! Mie

Inga kommentarer: