måndag, september 22, 2014

Första studiedagen

Idag var det Milos första studiedag...vi visste bara inte om det så det var lite snopet när Jörgen och Milo kom till skolan idag. Det har blivit någon miss med informationen till oss, saknar inloggning till skolans portal och deras mail till oss har inte gått fram. Jaja, det är ju bra att Jörgen är hemma så det ställde inte till det.


Jag testade att träna på Nordic Wellnes på Ramlösa idag. Min syster C mötte upp mig och allt gick skapligt bra för min del, vissa övningar är jag svag i men någonstans ska man ju börja och jag är nöjd. Det kommer ett men här och nu: jag kommer ha träningsvärk imorgon för det känns redan nu:-) Biter ihop och tänker att då har det gjort någon nytta. Can't wait for tomorrow!

Ett par skolfoton som vi kan välja mellan, den nedersta har lite attityd tycker jag.
Så som min 6-åring är just nu;-)









Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

God morgon
Attityd saknas definitivt inte här heller. "men öh va, fattar du ingenting" och liknande.
Superfina kort på Milo. Här är det fotografering på torsdag.

Härligt att du är igång med träning. Jag brottas varje dag med huruvida jag ska köra på lunchen eller ej. Nu har jag knäproblem så då blir det gärna inte.

kram