söndag, september 21, 2014

Dags att göra något åt det!

Nää vänner det här håller INTE! Jag bara ökar i omfång, sakta men säkert. Nu måste jag göra något åt det, jag vantrivs något galet och det kan inte fortsätta så här, då spränger jag 100 kg inom ett år.

Jag har köpt mig Olga Rönnbergs bok, förnyat mitt träningskort så jag kan träna på alla Nordic Wellness gym, det innebär att jag kan träna där jag brukar + att jag kan träna i Helsingborg ligger i staden jag arbetar och där min syster tränar. Min syster har skapat en facebook-grupp för oss som tränar efter Olga Rönnbergs bok,Vi som tränar med Olga Rönnbergs bok Styrka för kvinnor. C har verkligen gått långt i sin utveckling med hjälp av Yoga och styrka+ lite annat smått och gott och en sjujädra beslutsamhet. Hon har blivit stark och snygg i kroppen, verkligen en inspirationskälla!

Jag börjar med att belöna mitt beslut med att köpa nya träningskläder för just nu känner jag mig inte bekväm i tights. Idag drar jag igen på RIKTIGT...Welcome new life :-D




Kram på er! Mie

Inga kommentarer: