onsdag, september 17, 2014

Stege

Såg en stege som jag inte kunde motstå, en i metall med lite avskrapad färg. Tänkte att den skulle stå på vår sneda vägg men mina ljuslampetter måste flyttas.



Jag har påbörjat mitt nya schema med 100% arbetstid så denna veckan arbetar jag 07,30-16,00 och nästa vecka 08,00-16,30 och så rullar det på varannan vecka. Jag märker ingen skillnad på tiden på jobb än så länge:-)

Milo i full koncentration på något barnprogram

Milo har två saker han längtar till just nu:-) På lördag ska vi åka och fiska på Citadellet med storebror Lucas m familj och på tisdag i nästa vecka ska han få prova på motorcross på Saxtorps crossbana

Det börjar längtas för en utlandssemester för oss vuxna också, i år blir det mest troligt i december och till någon av Kanarieöarna. Denna gången blir vi inte lika många, det blir vi och Linette kommer också följa med oss, Vi ska lära henne att koppla av ;-)...eller inte hihi. Det blir kanske hon som får lära oss:-)

3 kommentarer:

Helen sa...

Godkväll i stugan
Det är inte lätt att få kontakt när det är något spännande barnprogram på gång.
Förstår att Milo ser fram mot att prova motorcross. Har lär vara eld och lågor.
Har också funderat på semester, först en resa i oktober men det har jag släppt. Sen tittade jag på kanarieöarna i dec, men jag är tudelad. Visst är det skönt att komma iväg, men jag gillar inte dessa "barnvänliga" hotell. Nu har Ving gjort om en del family garden till någon form att "Connect", dvs att du kan koppla upp dig överallt och ha tillgång till spel mm. Vill liksom inte att Leo ska sitta i ett rum och spela hela semester.

kram

A-K sa...

Härligt att du inte märker av att du är längre på jobbet :-)
Förstår att Milo ser fram emot dessa aktiviteter! Filippa har ju dans på två ställen på söndagar och hon älskar det... tanken var att hon skulle fansa på ett ställe men nu blev det som det blev... och denna terminen får hon vara på två aktiviteter på samma dag.

Vi åker till Gran Canaria på nyårsafton... det känns långt bort nu, jag vill boka in en resa på höstlovet också.

KRAM

A-K sa...

P.s Jättefin stege! D.s