onsdag, augusti 14, 2013

Ingen bra bloggperiod

Jag är inne i en period igen med fullt jobb med webbshopen, min PTonline och det vanliga jobbet.
Hinner inte riktigt med men det får vara som det är, jag kommer igen:)

Kan berätta att det går bra med kost och träning. Fick kollat upp min 1 års gamla skada i vaden och det var inget bra, en stor muskel är till stor del av och kommer inte växa ihop. Fått övningar som ska göras varje dag och sedan tillbaka igen om tre veckor. Det som är kvar ska stärkas och ärrbildningen mjukas upp..jobba jobba jobba.

Milo har varit på 5-årskontroll, 115 cm lång, 21 kg. Kände inte sprutan alls men blev väldigt svullen och öm i några dagar.

Ses snart igen:-D



Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Skön bild på Milo. Ibland blir det mycket bara. Himla trist med vaden, men du får försöka vara flitig med dina övningar och göra det bästa av det. Leo märkte oxå av sin spruta, lite sur och grinig och öm blev han.

Hur äter dina föräldrar på sin "svältdag"? 1,2 eller 3 mindre mål

kram

A-K sa...

Jag saknar dina inlägg men har full förståelse att du har fullt upp!
Trist med vaden! Hoppas att du kan få den bättre med rätt sorts träning även om den aldrig blir helt återställd!

Hos oss är det 5,5 års kontroll istället för 5 års kontroll, de har flyttat på kontrollen ett halvår så att det är en "inför skolstarts kontroll" istället.

Kul att höra att det går bra med kost och träning! Du måste berätta hur PTonline fungerar mer ingående Hur ska du träna? Vad ska du äta?... Nyfiken :-)

KRAM