torsdag, augusti 29, 2013

Kallar MieMilo

Tyckte nog att bloggen kallade på mig:-) Skärpning på högre nivå! Vill inte påstå att tiden funnits till att blogga också. Jobbar på som ett gnu med webbshopen. Det är massor av nyheter som kommer hem var och varannan dag och allt ska ju knackas in och det tar sin lilla tid, sedan måste man jobba lite med sökordsoptimering också för annars finns det inga kunder som hittat T&M Lyxbarn. Att hålla på med sökordsoptimering är ingen enkel sak, man kan hålla på i all evighet.

Nu har nog det mesta lagts in och det som inte kommit hem ligger inlagt men dolt, det är bara mycinnamongirl som inte är klart. Finns en anledning och det är att dom är mycket försenade med sin vårkollektion som då kommer nästa vecka! Inte så väldigt roligt men det blir nog så att vi tar bort en del somriga plagg, velour kommer det en del av och det är ju perfekt inför höst och vinter.

Nej nog pratat om e-butiken, nu om oss:-)

Vi hinner med att göra lite av varje, igår tog jag ledigt och gick på bio med min syster H, vi såg Hur många kramar finns det i världen, underbar film med många skratt och mycket värme.

Milo och Jörgen åkte och tittade på Monstertrucks och kom hem vid 21 tiden....speedad son som inte kunde somna så snabbt inte.

Milo går fortfarande på tandläkarskola och nu har vi kommit så långt att han ligger i stolen och dom testar olika verktyg på honom. Fast först visar, förklarar och tränar dom på kossans tänder. Det går framåt och han är jätteduktig:)

 
Här har vi min medtränare:) Han brukar träna en stund med mig men tröttnar ganska snabbt.
För mig går det väldigt bra, jag har tappat 4 kg och fortsätter med min PT online Olga Rönnberg, mammafitness.se
Det rullar på med både mat och träning och jag har inget att klaga på.
 

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Johanna norlund sa...

Så kul att se ett nytt inlägg! Så duktig Milo är! Hälsningar Johanna fyrbarns mamma i Skåne

A-K sa...

Äntlgen ett nytt inlägg :-)
Saknar er!
Heja vad duktig du är med kost och träning! Kul att det fungerar så bra!

Jag förstår att det är mycket jobb med webbutiken. Det ska bli kul att få se mycinnamongirl när de kommer upp i shopen. Jag gillar velourklänningar på Filippa på hösten/vintern.

KRAM och trevlig helg!

Helen sa...

Yes, äntligen ett livstecken från er:-) Förstår att det blir mycket ibland.
Monstertruckar, gissar att Milo var lycklig att se dessa. Bra jobbat med träningsansatsen och kul att det gett resultat. Själv har jag varit lite lat erkänner jag. Har avbokat några lunchpass och inte kommit ut på pw's,

Kramar härifrån.