onsdag, juli 24, 2013

Måttband

Jag hittar inte mitt måttband så det är en sak jag måste investera i inför nästa veckas "nytt liv"

Idag har vi varit hemma under dagen och sedan hem till mormor och morfar på kvällen. Vi passade Sam under några timmar, badade i poolen, mamman i huset fick lite solbränna. Njuter livet som bara den! Hemma hos mina föräldrar kom även Lucas, Natta och Livia på besök, en riktig hyggekväll:)

Igår fyllde min mormor 89 år, det kan man inte tro för hon är både vacker, pigg och go!
Måtte hon få leva många år till:-)

En bild från dagen då Milo fyllde fem år. Vi var på Sjöbo marknad och än om han är en fegis med karuseller så vågar han klättra upp i en så här hög rutschkana och åka ner, alldeles själv! Theo vågade minsann också:)

Min systerdotters hund Humlan fick åka med i jeepen, hon satt snällt kvar men gillade kanske inte det till 100% ;-)

En utbränd bil som stod på en parkering, spännande att titta på och många frågor kom om detta

Tasse och Ebbe har fått en utebur att vara i när vi är hemma, dom ska inte vara där på natten för den har inget skydd men bara för att få komma ut på gräs och se något annat. Milo kan också sitta i den och prata med sina kompisar.


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

God morgon
Så häftigt att du har din mormor kvar. Min dog samtidigt som jag föddes:-(
Aha, det är hunden som heter Humlan, förstod inte i ditt fb-inlägg när det pratades om en humla:-)
Milo kanske vill ha en egen bur bredvid sina kompisar, det fixar säkert Jörgen i ett nafs

kramar härifrån

A-K sa...

Härligt att du har din mormor kvar! Ni var ju tidiga med att skaffa barn i din släkt. I min var vi sena och det kan man ju tycka är lite tråkigt! Min mormor blev 92 år och dog när jag väntade Anton.

Visst är det underbart med semester och att kunna njuta ordentligt av dagarna!

Duktigt av Milo att våga åka i den höga rutschkanan!

Jättefin bur Jörgen byggt till marsvinen!

Hoppas att ni får ännu en härlig dag!
KRAM