torsdag, april 11, 2013

Längtar

Nu längtar vi snart ihjäl oss till vår semester i maj månad! Milo frågade mig igår kväll, - ska vi åka på semester imorgon? Nej tyvärr inte..-Ohhh:(
http://www.ving.se/spanien/alcudia/viva-bahia
Gudars vad det är rätt timing, behöver det verkligen och det underbara är att jag ska få denna semestern ihop med goda och glada tjejer och våra små barn:-)


Ordning och reda på bondgården!

Tokungen har kommit på hur man skelar och då är det ju såklart roligt. Vad har inte sett är ju hur han själv ser men nu har vi ett bildbevis;-)
 
En del av er vet att min träning legat på is pga för många järn i elden. Nu har jag landat igen och kommit igång denna veckan, är duktig med både mat och träning. Fick också reda på att min favorittränare har börjat med Kettlebellpass i Löddeköpinge, tack för det! Äntligen kan man få plats, hennes pass i Kävlinge blev uppbokade på studs så det gällde att hänga på låset så fort dom öppnade för bokning, och det lycksades man ju sällan med.
Känns förbenat skönt att vara igång igen!


Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Helen sa...

Härligt att du kommer igång igen. Jag avbokade precis mitt lunchpass idag, vill gå med ut och äta och vara lite social.
Vilken tokunge, han får lära Leo det sen.
Har börjat göra en lista på saker att fixa, införskaffa innan vi åker. Bokat tid för färgning av bryn och fransar. Det blir till att minimera packning rejält då ingen stark pappa är med och bär:-)
ska bli såååå härligt
kramar

Anonym sa...

jag har varit inne o tittat var ni ska bo ,det ser verkligen fint o bra ut .Där kommer ni att få en härlig vecka så förstår ni längtar dit.
Ordningsamme o tokige Milo på fotona.
Bra du är på gång igen för du va ju så superduktig och alla faller vi ibland. Skulle bara önska att hjärnan inte va så lurig av sig,ha. kram mamma

A-K sa...

Jättehärligt att du kommit igång igen!
Jag är också igång, och det känns underbart! Jag håller mig till powerwalks just nu, får se om jag skaffar ett nytt gymkort snart.

Haha... det är roligt när barn kommer på hur man gör när man skelar :-) Sötis!

Vi längtar också till vår resa! Nu är det mindre än en månad kvar!!!

KRAM