tisdag, april 23, 2013

Gillas inte

På dagis har det stått en skylt i en veckas tid med VATTENKOPPOR. Det gör mig smått nervös för om man har vattenkoppor när man ska åka flygplan får man inte åka med eller om man får det när man är på semester så får man inte åka hem. Vi ska INTE ha sådant denna omgången. Milo har ju varit utsatt ett par gånger på närma håll men inte blivit smittad.

Däremot har vi en omgång förkylning här, Milo började i helgen men han är inte sjuk av det denna gången. Jag har fått ont i halsen idag och näsan börjar täppa till lite nu ikväll, känner mig iofs inte sjuk så jag klarar nog också mig.

Var på Kettlebell träning igår och jädrar i havet vilken träningsvärk jag fått idag då! Framsida lår, rygg och rumpa. Låren är dock värst. Fast den värken ser jag positivt på:)

En annourlunda Ranukel sort som står så fint i mitt kök:)
Älskar denna blomma!
 
By the way - 17 dagar kvar;-)


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

17 dagar kvar! Oj, vad tiden går fort!
Nej... vi ska INTE ha några sjukor när det är dags att åka. Hoppas att ni båda kryar på er!

Härligt med positiv värk! Jag kom ut på en pw på 45 minuter idag, känner mig nöjd!

Vilken jättefin ranunkel!

KRAM

A-K sa...

Svarade dig inne hos Helen :-)