fredag, april 19, 2013

Fredag

Då var denna arbetsveckan gjord, skönt. Jag har fått undan massor och är i princip ikapp, det ska jag försöka hålla nu fram till vår resa i mitten på maj. Sedan börjar jag om igen på backhögen när jag kommer tillbaka, thats life;-)

Jag har faktiskt haft lugna kvällar med bokläsning, Hästpojken, och träning, det hjälper på en stressad kropp och hjärna. Linette och jag var och tränade en kväll, ca 21.15-22-30. Vi var själv i lokalen till slut och testade på redskap jag inte rört tidigare, vi hade riktigt kul. En vibrerande maskin som vi fick ett gott skratt av:)

I helgen ska vi gå på barnkalas, Milo och jag. han vill fortfarande inte gå själv, säjer att han inte vågar. Jag sa att han skulle vara hos sin kompis själv imorgon och då blev han helt olycklig och drog upp detta flera gånger under kvällens lopp. Han är tydligen inte redo än men det är lite konstigt för han kan åka med dem hem från dagis för det har han gjort ett par gånger. Men då är inte vi där och inte heller många andra barn, kanske det som är skillnaden.

Vi måste också köpa nya skor till Milo och en klänning till mig, trevliga sysslor:)

Ibland är Milo uttråkad när jag fixar i butiken, då kan en motorcykel komma väl till pass:)


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

god morgon i vårsolen. Som jag sovit, över 10 timmar. Härligt!
Ja du, det blir för mycket i hjärnkontoret att hålla ordning på ibland:-)
Själv ska jag leta snygga solglasögon. Och kanske ett par vita pleasejeans. Började med ett par svarta och sen blev det blå och tegelfärgade förra helgen. Lite galen är man allt:-)

Det kan ju vara att Milo känner att det är för många barn på ett kalas jämfört att gå med en kompis hem själv efter dagis.

Ha en bra klänningshoppingrunda och njut av helgen
Kram

A-K sa...

Vad skönt att du är ikapp på jobbet! Det är inte jag... efter den här "helvetesveckan" har jag mycket att komma ikapp med.
Härligt med lugna och sköna kvällar!

Jag ska också titta igenom och se om vi behöver inhandla något inför resan. Jag behöver väl ingenting, vet att jag är fullt utrustad för en vecka i solen eftersom jag nyligen var iväg. Filippa behöver nog egentligen ingenting heller.

Det är jobbigt att få ihop både bra mathållning och träning. Slutet på den här veckan "krävde" min kropp mängder av kolhydrater :-) Idag börjar jag på nytt igen!

Önskar er en härlig söndag!

KRAM