onsdag, april 24, 2013

Förkyld och grym träningsvärk

Hjälp vilken träningsvärk jag fick efter mitt pass i måndag! Har dåligt kunna gå ordentligt, måste ha sett ganska komiskt ut! Ovanpå detta så har jag blivit förkyld och haft värk i nacke och rygg idag, lite jobbigt får jag nog erkänna.

Under eftermiddagen var det löneförhandlingsdags och det gick bra, jag är nöjd! Chefen tycker att jag gör ett superbra jobb och jag ska få hjälp från två olika kollegor framöver, det var ju positivt.

När vi kom hem från jobb ville Milo gå ner till Linette och Besim så det gjorde vi, fika och fyrhjulingsåk:) Då är lyckan gjord för Milo!

Milo är inne i en snackeperiod, han pratar mest hela tiden:) Kloka ord.

Köpte mig ett par maxiklänningar som jag hoppas passar:) Återstå att se!
Grön/blå randig och en likadan i beige/orange
Lagom att springa omkring i:)
 

Kram på er! Mie

1 kommentar:

helen sa...

Ja du, det är många kloka ord som kommer från våra små, roliga oxå.
Häromdagen när Leo väntade på att jag skulle göra mig klar för kvällen, så berättade han i detalj om allt jag gör. "och så är du inne i det där skåpet hela tiden och smörjer in dig" Alltså badrumsskåpet med alla burkar:-)

Nej, nu vill vi verkligen inte ha vattkoppor eller andra sjukdomar. Bäst att klara av dem innan.

Skönt med lite beröm

kram