onsdag, mars 13, 2013

Tiden räcker till....njaa

Tiden slukas upp av en hel massa sysslor, just nu är det mycket som ska fixas och ajg tror inte jag kan slappna av förrän efter Påsk. Jag ska inte klaga för mycket är roligt men det finns också en hel del som kräver en del och mycket som ska planeras.

Milo har det iaf bra, han är som tur inne i en bra period med mycket egen lek. Han har ändrat sitt sömnbehov lite och kan hålla sig vaken om kvällarna om jag inte stoppar honom i säng. Att sova i eget rum går inte än, vi har försökt men han får smått panik av att ligga ensam. Han är ganska ängslig över lag när det gäller att vara "ensam". Kan ff inte gå in i ett rum med stängd dörr själv, gå på toaletten mm.


Såhär ser det ofta ut på morgonen när Milo vill sitta i soffan och äta sin välling, Fanny mjölktrampar och njuter av hans sällskap.

Dags för lite finputs på frisyren, långt vid öronen och i luggen. En bra cape som jag fick en gång när jag köpte hårfärg har han runt halsen, perfekt. Bra tillfälle att ta fram PlayDoh leran så det finns sysselsättning en stund:)
 
Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Godmorgon
Har man mycket underlättar det ju om det är kul:-)
Här har vi en kvällströtter just nu. Fast han förnekar bestämt att han är trött fast ögonen går i kors. Vill heller inte sova i eget rum. Jag försöker diskutera det med honom ibland men nej nej det är för läskigt och ensamt. Så vi fortsätter mysa och sparka på varandra.

kram

A-K sa...

Filippa sover ju också hos oss. Hon har en egen säng vid vår fotända och ibland sover hon i den. Tycker absolut barn ska få ha närheten om de vill ha den. Anton sov länge hos oss, Felicia ville inte alls sova hos oss. Förr eller senare vill de sova i sitt egna rum och vi får bara passa på och njuta så länge de vill sova hos oss :-)

Vilken spännande tid ni har framför er! Håller tummarna för att det kommer att gå riktigt bra för er!

Önskar er en härlig helg!

KRAM