tisdag, mars 05, 2013

Nya böcker

Bokrea är bra! Det tyckte Milo också när jag kom hem med tre nya böcker åt honom, 2 st Mulle Meck och en om marsvin och hamstrar. Milo är mycket intresserad av ett eget litet djur men vi avvaktar lite. Läsa om dem och lära sig hur det är att ha ett djur är däremot bra att lära sig.

Annars rullar dagarna på här, det handlar mest om e-butiken och planering inför butiken. Banken ska besökas, inredning ska köpas, hängare, presentpapper, plastpåsar osv. Men det känns bra som tur är.

Har tagit tag i träning och kosthållning igen, jag sabbade ju allt bra jag gjort under en tid så nu måste det rättas till igen, aldrig en lätt uppgift men det vet de flesta av oss:)

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

helen sa...

Godmorgon Skåne.

Har precis varit inne och lagt en beställning hos dig på kläder:-)

Hoppas verkligen inte Leo börjar tjata om något djur, vill verkligen inte ha. Men vi läser om det även här. Kollar på paddan och tittar på bilder där istället för saga ibland.
Vilken projekt du har framför dig med butiken, spännande. Blir det Linette som kommer att vara där mest?

Kram härifrån

A-K sa...

Vi har också köpt lite böcker på bokrean. Perfekt att få nytt att lösa. Även fast vi har MÄNGDER med böcker (massor efter A och F) så har jag nog tröttnat på alla och välkomnade verkligen lite nytt.

Ja... vikt ja... jag har också tagit mig i kragen här för att de bli av med lite övervikt. Precis som du så vet jag exakt vad jag ska göra, men det är svårt med motivationen ibland, helt klart!
Måste hitta ett sätt att motivera mig på!
Vi får stötta varandra!

KRAM