söndag, mars 03, 2013

*blåser*

Då var en helg till försvunnen, vem är det som stjäler mina helger tro? Tycker tiden bara rinner iväg, har jag för mycket omkring mig eller är det normalt?

Vi har iofs många järn i elden just för tillfället. Vi ska öppna upp en butik i en butik så att säga. Till Påsk ska vi ha riggat upp allt så nu gäller det att hitta butiksinredning under ett par veckors tid. Det ska bli spännande, ska berätta mer ingående snart.

I helgen har vi haft ett homeparty med våra barnkläder och det gick så bra, härligt att få träffa vänner och deras vänner. Vår försäljning gick bra den med och jag tror alla stora och små gick hem nöjda och glada.

Idag har vi varit och handlat lite, ätit på McDonalds(Milos idé) och nu på kvällen körde jag på bio med min mor och far, hur ofta händer det? Små citroner gula såg vi, en fin och rolig film. Jag har läst boken och gillade även filmen. Klart sevärd!

Mammas tok provade Småfolks vårjacka 2013, jättefin i färgerna, väldigt intensivt grön, skarpare än bilden visar. Den känns kraftigare i tyget i år och överlag verkar kvaliteten mycket bra. Lite roligt med olikfärgade äpplen.


Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Vad fin Milo är i jackan! Vilken storlek har han i den?
Jag tycker också att helgerna flyger iväg... trots att vi mest har varit hemma och kurerat oss. Det finns ju alltid saker att pyssla med.

Vad spännande det låter med butiken! Ser fram emot att få höra mer om det!

KRAM

Helen sa...

Vilken liten smilfink. Jag försökte få Leo att vilja ha lite gelé i håret när det var kalas igår, men han vägrade. Ska visa honom den här bilden på Milo, så kanske han oxå vill se "tuff" ut:-)
Vad kul med nya butiksplaner. Men det låter som mycket jobb, slit inte ut dig bara.

Kram

Anonym sa...

hej ja det är intensivt för dig nu må jag säga, Trevligt öppet hus och det blev en bra dag men mycket jobb. såå du var värd att följa men mor o far på bio. Det är inte var dag som du får känna dig liten och sitta mitt emellan oss på bio som mamma bjöd dig på,"snottan".
Härlige manekängen fick va hemma och rå om Pappa. kram mamma