onsdag, februari 27, 2013

Diesel

Dålig bloggerska igen:) Det är FB som stjäler tid frn bloggen, så ska det ju inte vara:-o

Vi har haft en relativt lugn helg. Lucas m familj kom och åt söndagsmiddag. Livia är rolig nu, hon har börjat prata och är som en bandspelare, upprepar allt:) Härligt att få träffa dem efter alla sjukdomar och annat som har hindrat oss.
Livia ritar och busar:)

Milo blev så glad över ett paket med kläder och kängor. Hittade Diesel kläder med 70% rabatt, då slog jag till, annars har han inte fått kläder på ett tag. Jeansen jag köpte var iofs tokstora så dom skickar jag tillbaka. Zip-hood, fodrad jeansjacka och kängor passade fint och han kommer kunna ha det till hösten också.



Ny fotoramstavla, en stor som man fick i många foton i, valde skriva ut svart/vita bilder.
 
 

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Helen sa...

Godmorgon Skåne.
Ja man räcker inte till för allt.
Vilken tuff kille, nu är verkligen våra småglin borta. Börjar bli dags att planera inköp av gympadojor. Ska ta upp höstkängorna och se om de fortfarande funkar.

Kram

A-K sa...

Du har helt rätt, det är verkligen svårt att få tiden att räcka till till allt!
Vilka fina kläder du fyndat till Milo! Och vad fin fototavlan blev!

Oj, vad stor Livia har blivit! Tiden springer verkligen iväg :-)

KRAM och hoppas att ni får en riktigt fin helg!
Hade jag bott närmare hade jag gärna kommit på klädpartyt!