torsdag, februari 21, 2013

Fet och äcklig

Nu är jag arg på mejsjälv:( fet och äcklig är känslan jag har i kroppen! Jag är så dum och svag. Varför knäcker jag inte koden till mitt eget tänk, varför straffar jag, varför tar jag inte tag i..varför kan jag använda flera gånger om. Bara en sådan enkel sak som att dricka vatten, just nu dricker jag inte ett enda glas på hela dagen, bara struntar i det. Sjukt beteende! Nu MÅSTE jag vända skutan.

Milo är mycket älskvärd och pratglad just för tillfället och det gillar vi, bra mycket bättre än trotsperioden:)

Nu vill jag åka på semester med mina vänner och barn:) ska också planera in något till oktober med familjen. Kul om någon annan också ville åkt med någonstans. Frågan är om man ska välja ett varmt land eller ex London. Kräver aktivering av hjärncellernas semesteravdelning;)

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Mmmm... jag känner så väl igen den känslan. Man tycker att det borde vara lätt när man vet HUR man ska göra...

Jag började med Dukandieten igen i måndags... det känns bra när man ser resultat på vågen :-)

Snart är det maj och vi är iväg på vår resa :-)

KRAM

Helen sa...

Nej, inte tänka så söta du. Det funkar inte att gå på rak lina hela tiden, livet kommer emellan och då kroknar linan tillfälligt. Ny tag bara.
Fixa en fin karaff och ha på skrivbordet så påminns du om att dricka.

Snart far vi iväg till värmen, härligt härligt.

kram