lördag, februari 09, 2013

Back on track

Jag kan nog lugnt påstå att det varit en galet intensiv period, dubbla skift arbete + att man ska hinna med familjen samtidigt, inte helt lätt. Den som fått försakats är mig själv, jag har inte hunnit med träningen på två veckor. Nu vänder vi denna perioden till en mer positiv och glad:)

Mycket nya kläder är på väg hem och det är en fröjd att öppna dessa hemkomna lådor, man har glömt vad man beställt - det är ju mer än ett halvår sedan! www.tigeromilo.se Här hittar ni baby och barnkläder, 56-128cl. Danska märken som Katvig, Småfolk, IdaT, Ej Sikke Lej,  Sedan har vi Rockefella, the Brand, Igló Kids och Mio my Mio.

Milo har varit sjuk ett par dagar, han är förkyld och i förrgår hade han riktigt hög feber, igår var han bättre men ff feber. Idag är han leksugen och vill gå ut. Vi har fått mer snö så vi tar pulkan och går ut och rastar oss. Pappa målar en byrå och denna ska få läderhandtag, precis som skänken.

Hemmet har fått ett upplyft och vardagsrummet är klart nu. Gardinerna blev jag nöjd med. Rummet är lite färglöst om man jämför med tidigare skogsfärger. Jag ska bara komma fram till vilken färg jag ska pigga upp med, eller om jag bara ska ha vitt/beige/brunt till att börja med.




Kram på er! Mie

4 kommentarer:

Gunsan sa...

Sååå fint Mie:-).. Kram

A-K sa...

Det blev ju jättefint i vardagsrummet!
Superfina gardiner!
Härligt att höra att Milo mår bättre!
Hoppas att du får en lugnare period nu så att du hinner med själv också.

KRAM

Helen sa...

Välkommen tillbaka till oss:-)
Skönt om det lugnat ner sig och att Milo är bättre.
Ta du lite tid och fundera på vad du vill ha för kompletterande färger. Prova att lägga ut tex lite kläder i olika färger i soffan eller så för att se hur det funkar.

Njut av söndagen
kram

Helen sa...

Välkommen tillbaka till oss:-)
Skönt om det lugnat ner sig och att Milo är bättre.
Ta du lite tid och fundera på vad du vill ha för kompletterande färger. Prova att lägga ut tex lite kläder i olika färger i soffan eller så för att se hur det funkar.

Njut av söndagen
kram