söndag, december 09, 2012

Sådär japp!

Ibland tar det lite tid att ta tag i vissa saker, som att ta reda på hur jag skulle blogga från iPhone. Min Nokia hade jag ju koll på:) nu har jag rett ut tillvägagångssättet iaf.

Idag tog jag mej friheten att köra och handla själv vilket kan vara väldigt skönt ibland. Idag blev det dessutom extra mysigt för min syster Heléne mötte upp mej och vi tog en fika tillsammans och gick och småhandlade lite blandat.
Hmm undras hur man infogar foton här, får jag nog spåna lite på:)

Där hittade jag nog hur man gör och finns det en bild med så är det på Milos nya mössa som han är väldigt glad för, en Isbjörnmössa som värmer gott!

2 kommentarer:

A-K sa...

"Just do it" är en ganska bra fras :-)
Jag är likadan, det kan ta evigheter innan jag tar tag i att lära mig något nytt! Så bra att du klurade ut hur du ska blogga från Iphonen!

Så lyxigt att komma iväg och handla ihop med syrran!

Jättefin mössa!

KRAM

Helen sa...

Välkomnen i klubben
Visst är det skönt att få handla själv!
Solhäksningar frå poolkanten