torsdag, december 06, 2012

Lite bilder

Hej alla goa och glada:) ja ni andra också:)

Här sitter jag i min ensamhet, Milo blev skjutsad till dagis för han ville så gärna ut och leka med sina kompisar. Jag är ju inte mycket att ha med ute, fast jag kan gå i kräftgång idag, med hasande fot. Ser lite roligt ut:)

Jag har fixat lite med företagets papper, det ska ju också göras. Laddade över lite bilder i makens dator så nu ska vi äntligen få lite av veckan som gått.

Milos julby, fattas bara snön som tog slut förra året.

Mina nya Markslöjd fönsterbelysning, en i varje köksfönster.

Milos kalender som består av de sju små dvärgarna.
 Denna broderade jag med lite hjälp:) när Pontus var liten.

Lucka 1+2. Förkläde och fingerfärg

Första SNÖN!!!
 den 30 november, 1.a advent.
 Jippi tyckte Milo och jag:)

Söta goa Tilda i Iglo Kids onepiece.
 Hon har blivit stora tösen nu. 4 år, och är vacker som en dag!


Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Jag är go och glad!

Hoppas att du haft en bra dag trots det onda i benen!

Vad fin Milos julby är! Och fönsterbeluysningen är jättesnygg! Kul med kalendern och alla paket, här kör vi Lego och Playmobilkalendrar.
Vad stor Tilda ser ut, jättesöt är hon.

Tack snälla för de fina orden inne hos mig :-)
Det är nog 6-7 kg som försvunnit sedan i somras. Just nu har säljaren inga Please i xl men jag hojtar till så fort jag får syn på några :-) Nu vet jag ju vilka färger du är på jakt efter. Jag håller med dig om att man känner sig snygg och "fräck" i dem.

Hoppas att ni lyckas komma iväg nästa vecka istället!

KRAMAR