onsdag, december 05, 2012

Halta lotta

Jobbig natt, sov max tre timmar och när det var dags att stiga upp så var det att glömma, nästan iaf. Fick be maken gå och leta upp kryckorna för jag kunde inte sätta ner foten mot golvet. Det var bara att sms.a jobb och ringa dagis, jag kunde inte ens köra Milo dit, men han var bara lycklig över att få vara hemma med mej:)

Ringde vårdcentralen och dom ville att jag skaulle komma in kl 11.00. Eftersom jag inte kunde köra var det till slut Linette som ville köra med mej, tack Nettan! Som jag anade så fanns det inget direkt att göra men jag skulle vila, fortsätta med kryckorna. Märkte jag ingen förbättring till fredag så skulle jag komma igen. Hon tyckte att jag skulle stanna hemma från jobb resten av veckan. Hade först tänkt ordna med skjuts men jag får nog tusan stanna hemma för det gör galet ont.

Milo har lekt en hel del själv idag och klarat av bra mycket mer än normalt, bara för att jag inte kunnat hjälpa honom som vanligt. Han vill gå på dagis imorgon men isf får jag fråga om Linette kan lämna honom när hon lämnar Theo för jag kan inte ta mej dit och Jörgen börjar ju mycket tidigare än han har tid.



Kram på er! Mie

Inga kommentarer: