tisdag, november 20, 2012

Morgonkaoset

överskriften lät värre än den är;-) Vi har faktiskt väldigt lugna morgnar numera, allt flyter på i en bra takt och Milo krånglar sällan. Tog ett foto i morse för att visa hans nya tröja som han gillar väldigt mycket, det är en Molo tröja som är från en provkollektion som aldrig gick vidare. Den ser ut som den är grovstickad men det är en vanlig tröja i hoodmodell, som en vanlig t-shirt.
Tillbaka till kaoset, ser ni hur det ser ut, leksaker överallt, kallingar under pallen, filtar och kuddar utspridda, ja allmänt stök som faktiskt fick vara kvar till vi kom hem:)
men min grabb är prydlig mitt i all röra


Allt blev tokfel ikväll, jag gick och nattade Milo strax innan sju för att hinna köra till träningen trekvart senare. Det blev dock helt fel och slutade med en vaken ledsen Milo som inte ville att jag skulle köra ifrån honom...inte så roligt men jag körde ändå. Träningen gick kanonbra än om det var supersvettigt och jobbigt, crossfit med kettlebell. Men jag har blivit så mycket starkare och är faktiskt lite stolt över mejsjälv. Vikten denna veckan stod helt stilla men det är helt ok. jag har tillåtit mej lite extra för med tanke på den hörda träning jag kör(hård för mej) så behöver jag lite extra för att inte gå på sparlåga.


Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Jättesnygg Molotröja!

Så där ser det ut hos oss ibland också... inte allt man orkar städa undan hela tiden :-)

Du är så duktig med din träning! Jag tog en lite paus i dietandet men har bibehållig viktminskaningen på 3.5 kg från de första två veckorna (livet blev jobbigt och då orkade jag inte vara 100% "duktig"). Men på måndag kör jag igång igen.

KRAM