torsdag, november 29, 2012

Ilsk

Jag har varit arg idag, bara pga av kunder som "bråkar". ibland är det en nackdel att vara tjej i en mansdominerad värld. Jag har skakat av mej det och mår ok igen.

Milo och jag har pysslat ihop hans julby ikväll, han tyckte den blev jättefin och förstår så mycket mer av den i år mot förra året. Vi hängde också upp lite stjärnor och adventsljusstakar. Ett problem uppstod dock, ljusstakarna i köket passade inte in längre. Jag ska se om jag kan hitta två små hängande julbelysningar istället.



Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Trist med kunder som bråkar... det har jag också haft den senaste tiden... pust! Skönt att du kunde skaka av dig det!

Du måste ta ett kort och visa upp Milos julby!

I måndags köpte jag en ny adventsljusstake till köket. En sådan där lång halvmåneformad med 20 ljus. Det blev jättefint. Resten får jag leta fram på söndag.

Tack för dina fina ord inne hos mig :-)
Ja... Anton ÄR otroligt duktig! Hela låg- och mellanstadiet var det en belastning för skolan att han var så duktig. Ju längre upp i årskurserna han kommer desto mer blir kan ordentligt erkänd för vad han kan. Nog för att han är duktig men han jobbar hårt för sina betyg.

KRAM

Helen sa...

Ny ljulbelysning är aldrig fel. Här känns det som jag aldrig kommer kunna köpa nytt sånt för maken har en uppsjö med adventsbelysningar. Han ÄLSKAR sånt och vill helst ha i varje fönster. Jag får bromsa lite. Och att köpa nytt när hela källaren är full, känns ju inte så OK.

Visst är det kul när man märker att de är med på ett helt annat sätt nu än när de var mindre. Leo har sånt fokus på sin legokalender där vi öppnar och bygger en sak varje dag. Blir ju som en adventsby, dock utan religiöst
tema:D

Hoppas kunderna är snällare idag. Men det är bara att ta på sig "Stora telefonleendet" så känns det bättre.

kran

Anonym sa...

Nämen Mie arg:):) Hmm gick nog över fort;)
Hans julby måste väl börja arta sig nu så jag skulle också vilja se en bild på den! Är själv också lite frustrerad här hemma för ljusstakarna gör sig inte heller på samma vis här som i huset tyvärr. Men vill ej heller göra av med dom så får väl låta nån ligga o vila och sätta på annat vis med det som funkar.
Sen klart är här ej varken uttag eller krokar uppe i fönsterna till mina hängandes julstjärnor så de hinner nog knappast upp tills imorgon men får komma lite efter :) Kramelikram sisH