tisdag, oktober 09, 2012

Milo svag eller Mamma svag

Ja det är frågan om denna Molo filt jag beställt är min svaghet eller Milos?

Shoppad hos Little Sun Flowers med 15% rabattkod, OCT15
Med tanke på dollarn så blev beställningen skapligt "billig".
 
Jag beställde iaf den från utlandet för jag hittar inte den i Sverige och tror att Milo kommer bli väldigt glad för denna. Han har ju alltid täcke och kudde med sej i soffan eller i sängen och denna kommer antagligen följa samma linje.
Fick även beställt ett par tröjor till honom för långärmat behövde fyllas på och det är ju inte alltid så roligt att köpa allt i sin egna butik:)
 
Milo somnade redan vid 19-tiden idag så kvällen har var väldigt tyst. Jag har inte gjort så många knop idag heller, inte hemma iaf. Fick gjort massor på jobb idag för telefonerna var skapligt tysta för en gångs skull! Tackar för det, man mår så mycket bättre när man kan jobba undan utan att bli störd en gång i minuten.

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den va ju helt underbar den tror jag han kommer att gilla men man vet ju inte vad den lille bestämde herren tycker.men mormor gillade den.

A-K sa...

Jättesnygg filt!
Jag tror att ni kommer att gilla den båda två :-)
Härligt att du fick gjort en massa på jobbet och att telefonerna inte störde dig.

KRAM

Helen sa...

Godmorgon
Klart Milo ska ha en mysig filt.
Har faktiskt aldrig beställt något från utlandet. Snälla telefoner att inte ringa hela tiden.

kram