torsdag, oktober 11, 2012

Behaglig trötthet

Ännu en dag på jobb utan för mycket runt omkring så man hinner få undan allt liggande, eller allt var väl att ta i men jag har börjat beta av.

När jag körde hem tog jag vägen inom Plantagen, tänkte fylla på med lite blommor hos dottern. Dom har varit på semester i Irak och kommer hem imorgon. Jag har verkligen saknat dem! Jag har pratat med henne flera gånger och dom har det bra men dom är ju lååångt borta.

Träning på Järavallen, lika galet tröttande som roligt! När jag kom hem så hade maken lagat middag, sonen stoppades i badet och jag i duschen. Kröp ner i sängen under duntäcket för att natta Milo, han låg och småpratade om lite av varje och somnade sedan efter ca 10 minuter. Jag låg kvar 10 minuter till och bara njöt av att höra hans andetag, älskar honom oerhört!

Just nu är jag behagligt trött och kommer sova så gott, det gör jag alltid efter träningskvällarna. Har tappat lite fokus på att träna själv, känner att jag inte driver på som jag borde. Nu har jag tagit ytterligare ett steg och ska börja träna på ett nybyggt träningscenter i Löddeköpinge, Time. Jag har varit på väg tidigare men inte kommit till skott. Så skönt att ta beslut!


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Vad bra att du fick ytterligare en lugn dag på jobbet och kunde beta av lite.
Vad spännande med semester i Irak!

Ja, det blev nytt betygssystem för ett år sedan. Anton som fick slutbetyg i nian var den sista kullen som fick den betygsskalan.
A-B=MVG (A är starkt mvg och B är svagare mvg)
C-D= VG
E= Godkänt
F= Underkänt

Vad duktig du är som iallafall kommer iväg på torsdagarna och vad kul att du löst träningskort!
Jag som var så duktig med morgonträning förra veckan har helt tappat motivationen den här veckan :-(
Fast jag känner att jag har någon "skit" i kroppen och då bör man ju inte träna.

Ja, jösses vilken stor kärlek vi hyser till våra små!

KRAM

Helen sa...

Skit i kroppen även här, så denna vecka blir det ingen träning. Så trist. Bra beslut att du köpt kort.
Nu får du krama småkillarna snart igen. Förstår att du längtat efter dom.

kram från en med fredagskänsla