måndag, oktober 08, 2012

Lugn dag

Behaglig kväll i hemmet. När jag kom hem från jobb körde jag ut på Järavallen och körde lite intervallträning. Skönt och svettigt! Har slarvat med maten igen och det går inte, märker det direkt! Bakläxa.

När jag kom hem var middagen klar, maken hade varit snäll och gjort kvällsmat och gott var det. Efter det satte dom sig och spelade sitt traktorspel och jag hoppade i ett varmt bad med massor av skum, filade fötterna och njöt av lugnet.

Efter det var det nattning av Milo, läste en bok om Nicke Nyfiken får en cykel och sedan somnade vi båda:-) fast jag vaknade ganska snabbt igen och gick upp. Hade lite att fixa med företaget.

Nu är det iaf nattidags.

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Låter som en perfekt måndagkväll. Middagen fixad och herrarna klarar sig själva.
kram