fredag, oktober 26, 2012

Galet

Har ju berättat om DUKAN, LCHP som det också kallas för. Jag har kört på till punkt och pricka i 5 dagar idag och har gått ner 3,5 kg!! Jag som aldrig lyckas gå ner med succé, jag är i chock;-) Känner på magen att fettet minskat och det är ju bara så skönt för det är inte roligt att känna sej halvgravid utan att vara det. Nu ska jag utöka och äta grönsaker också för nu är det ingen attackfas mer för min del, visserligen strängt ändå men jag går ju inte hungrig, inte sugen och mår perfekt! Då funkar det att vara duktig.

Inatt har vi småtrollsgäster igen, Theo och Sam. Dom somnade sött utan krångel, vill nog påstå att dom är världens lättaste att lägga båda två....inte som mitt egna lilla bustroll;-)

Imorgon ska jag och Milo gå på bio med Pontus och Tilda och vi ser verkligen fram emot det. Tilda ser vi alldeles för lite men så är det ibland när dom har fullt upp och hon är varvat hos sin mamma och pappa. Vi ska se den nya Tingeling, Vingarnas Hemlighet, filmen, kanske inte vad Milo hade valt själv men jag tror nog att han kan gilla den ändå och bara det att gå på bio är ju i sig spännande.


Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Helen sa...

WOW, det var inte illa jobbat. Fast du får inte försvinna helt:-)
Men jag förstår att det känns jättebra. Jag orkar, som jag sagt tidigare, inte följa dieter men att ta bort kolhydrater är mycket effektivt.

Det tråkiga jag skrev igår. Det är vår AFF-vän som förlorade sin flicka i magen innan de sen fick sin pojke i juli 08. Hon skrev mycket om det där. Det är hennes man som nu hastigt dött. Så himla tragiskt.

Njut av familjedagen med film idag. Vi ska städa och handla inför kvällen då kompisar kommer.

kram

A-K sa...

HEJA vad bra!!!!
Det kanske skulle vara något att testa :-)
Hur har det funkat under attackfasen?

Filippa satte sig precis här bredvid mig och frågade "Är det maj idag?"... Gissa om hon längtar?!

Milo kommer säkert gilla Tingelingfilmen! DEt är ju spännande att gå på bio oavsett.

Hoppas att ni får en fin lördag!

KRAM

Gunsan sa...

Wow. Grattis<3
Kan du inte berätta om denna nya diet?? Hur gör du?? Vad äter du??
Kram