tisdag, oktober 30, 2012

Fotboll - Breakedance?

Att utöva någon form av sport börjar så smått funderas över hos Milo: - Jag vill börja på fotboll på lördag! ...men tänk om jag får en boll i huvudet?..-Nej jag vill inte spela fotboll, jag vill dansa breakedance istället. 

 Detta fick jag berättat för mej i morse, nu ikväll har han dansat i vardagsrummet...med en fotboll!!
Man kan inte annat än le som mamma:)

Idag har var inte gjort många knop, bara varit hemma hela kvällen, pytsat in räkningar för betalning, spelat memory(har en dålig förlorare här;-) Putsade faktiskt fönster, 2 st i sovrummet. Måste börja ta rundan på alla för flugorna sätter sina spår och jag har inte putsat alla sedan sensommaren.

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härlige påhittlige Milo,ja det kommer många roliga tankar i hans huvud o en härlig ålder också. Han har stilen inne och den ryttmen sitter nog lite i kroppen,fast pappa önskar väl se honom som fotbollsproffs, ha .
Jag såg du satt in 500 kr ifrån returen på Ullared ,tackar . Nu ska jag ut i trädgården för att höstgöra lite känner trycket ifrån Bengt ,men det är fanken så mucket roligare på våren. Ringer ikväll. ha en bra jobbedag. kram mamma.

A-K sa...

Haha... härligt resonemang!
Milo... du kan ju både spela fotboll och dansa, det ena måste ju inte utesluta det andra :-)

Skönt att inte ha så mycket på agendan ibland.

KRAM