onsdag, oktober 31, 2012

Ajajaj

Mor i huset har galen träningsvärk efter gårdagens cross fit pass, undrar om jag haft det så här tidigare. Men det är ju positivt på ett sätt:) och det blir ju bättre och bättre.

Milo plutt är inne i en kärleksfull lättsam period, han älskar sin mamma och säjer det varje dag, vill kramas mycket och har ett ganska stabilt humör. Härligt! Han leker mycket och har även börjat pyssla hemma på egen hand, det är vi inte vana vid, pysslet alltså.

Nu är det nattidags här....eller nästan, först tömma tvättmaskinen!

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Träningsvärk är positivt.. det betyder ju att att du gjort något bra! HEJA vad duktig du är!
Äter du enligt cruisingfasen nu? Hur fungerar det?
Jag har avverkat dag tre av attackfasen... igår hade jag GRYM sockerabstinens men idag känns det bra igen. Jag tycker att det fungerar förvånansvärt bra att bara äta protein :-)

Mysigt att Milo är inne i en gosig och lättsam period. Filippa visar på lite humör för tillfället, fast det är ganska gulligt :-)

KRAM

Helen sa...

god höst morgon.
Här ska det kramas och mysas mycket oxå. Fick Leo bestämma skulle vi bara boa i soffan.
Usch, jag har inte tränat alls denna vecka. Möten kring lunchtid som gör att det blir för stressigt, en envis huvudvärk och så inte rätta feelingen. Men jag äter på mitt nyttiga. Fast igår blev det lite tårta och så pizza på kvällen. Och faktiskt så känner kroppen att den inte är van med det, känner mig väldigt matt och däst idag. Märkligt.

Bara att träna på så försvinner träningsvärken
kram

PS Fick mail från Posten nu om att paketet är på väg.