tisdag, oktober 02, 2012

Bristningsgräns

Stundtals under dagens arbete skulle jag kunna resa mej upp och lämna stället...nu är jag kanske inte den som gör en sådan sak men jag tänkte det. Jag begriper inte hur jag ska få ihop det, det händer så mycket så bara det löpande under en dag, mail och telefonsamtal, tar all min tid. Hur i hela fridens namn ska man hinna med allt annat då? Känns skit:(

Fick t o m en blombukett med blomsterbudet av en leverantör som förstod på mej att det var tufft just nu, efter regn kommer sol stod det på kortet. Nu är hon inte bara en leverantör utan en fin vän också:) Underbar gest:)

Nej nu ska jag slänga mej i ett avkopplande bad, tog mej en motionsrunda på 45 minuter, med PW idag. Dagsformen tillät inte mer.

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

usch då... arbetssituationen på ditt jobb låter ju inget vidare. Gullig leverantör som såg att du behövde lite uppmuntran!

Jag åker GÄRNA till solen till våren :-)

45 min PW är ju jättebra! Heja!

KRAM

Helen sa...

Godmorgon. Skönt att du mår bättre i alla fall, även om jobbstressen tär. Bra att du håller fast vid motionen, extra viktigt vid såna perioder.

styrkekram