torsdag, oktober 18, 2012

Behöver helg nu

Tycker att jag har haft lite för mycket gnäll på sistone, är det inte det ena så är det det andra. Dags att vända denna trenden NU!

Milo fick sin pingvinfilt idag och han blev jätteglad:) Den fick följa med i säng t o m.
Han fick även tre Molo tröjor som fick betyget godkänt av honom, han är ju ganska kinkig vad gäller print.

En Katvig tröja som han valt i från vår egna e-butik

Nästa tröja är en med hide and seek rävar från Ej Sikke Lej, jättefin!
Här ser ni också filten med pingvinerna och stjärnor på baksidan.
 
Imorgon ska vi möblera lite på Milos rum för skrivbordet har fått extra lack på ovansidan för att hålla bra och nu är det helt klart.


Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej syster!

Ska verkligen bli skönt med helg. Sen är det lite dubbelt det här att jag ska ut och resa nästa vecka igen. Det är ju kul men med tanke på statusen är det ganska jobbigt samtidigt. Ska nog gå bra dock.

Tack för din kommentar hos mig. Har tänkt många gånger på L och B under dessa veckor och det hjälper mig trots allt att känna hopp. Att min vän och hennes man kommer att orka ta sig igenom detta. Hur jävligt det än är.

Nu ska jag bara hålla mig själv på rätt köl dessutom...

Kram

A-K sa...

Nu är det bara en dag kvar och sedan är det helg!
Det blir lätt att man gnäller när det är mörkt, regnigt och trist.
Tack snälla för dina fina ord inne hos mig!

Filten är jättefin och även tröjorna. Vad kul att möblera om på Milos rum. Idag har jag flyttat en skrivbord och en hylla vi hade på Filippas rum till kontoret så nu kan vi ställa upp hennes säng och inreda det ordentligt till henne.

KRAM

Helen sa...

Gnälla länge tar på krafterna. Kul att milo blev glad över filten.

Jag blir nog allt lite misstänksam om något är för billigt, resa tex. Då måste det - enligt mig - vara något lurt.

så skönt med fredag och helg
kram