fredag, oktober 19, 2012

Nu njuter vi

nu är det helg och den ska njutas till fulla muggar! Vi ska träffa våra bästa släktningar från Danmark, få Ullaredsabstinesen stillad, bo i stuga vid skog och sjö. Känns som det är just detta som behövs för att mitt inre ska komma i balans igen. Sista dagen denna veckan på jobb var riktigt bra, fick undan massor och det tack vare att min telefon kopplade vidare till F och jag fick jobba i lugn och ro, det betyder massor! Vi ska nog sätta detta i system så alla kan få komma i botten någorlunda, perfekt!

Nu kom maken med kaffe:) Vi har inte packat och ska åka när vi ätit frukost, men vet ni? Jag tänker inte stressa, jag tar och fixar det snabbt imorgon.

Njut nu helgen vänner!

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Helen sa...

Ha en härlig helg och njut
Kram

Anonym sa...

Härligt:) Kraamar

A-K sa...

Man behöver komma bort ibland!
Hoppas att ni fåren underbar helg!

KRAM