söndag, september 16, 2012

X i taket

Söndagar är behagliga dagar, det är sällan man jagar på en söndag. Vi har varit och handlat en sväng hela familjen, bla vit färg till köksmöblemanget. Nu ska ekmöblerna bli vita.


Milo hjälper till att panta flaskor, det kan ta sin tid men står ingen i kö så låter jag honom hållas för han tycker att det är så roligt:)

Milos "klädomrum" (omklädningsrum) Här står han bakom och låtsar att det är ett omklädningsrum, svårt ord som blev klädomrum:)

Passade Theo och Sam ett par timmar i eftermiddags. Milo ville gå och se på hästarna och det är en stor tillställning när det är Sm i fälttävlan. Vi bor ju bara 10 minuters promenad från ridklubben. Sam somnade i vagnen, Theo satt fint och tittade och Milo klarade av att cykla fram och tillbaka(lite gnäll mot slutet) Det bär respekt med att gå på tur med tre små!
 
Under sena eftermiddagen har Milo varit en gnällspik, allt har varit fel. Han var trött men jag försökte hålla honom vaken. Vi fick med pappa på en promenad i en hel timma!!! x i taket:) Jag fick ett skrattanfall Jörgen säjer åt mej att jag inte får gå så fort för han fick håll i sidan....ni kan tro jag skrattade! Ni som känner min kära make vet att han mycket hellre tar bilen än går;-) Han börjar tänka om nu när jag börjat träna och håller med om att man bör röra på sej mer, så nu ska han få följa med på lite fler PW.
 
Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Härligt att komma ut på pw hela familjen tillsammans, så jag förstår ditt "kryss i taket" :-)
Filippa gillar också att panta flaskor, vi bruka stoppa in varannan flaska och hon är väldigt noga med att det blir just varannan :-)

Klädomrum :-) Gullig felsägning!

Ja, jösses vilket jobb det skulle vara att ha tre stycken små! Rent åldersmässigt hade de tre ju kunnat vara syskon... pust.

KRAM och hoppas ni får en fin vecka!

Helen sa...

Sen ska syndaren vakna, finns väl ett sånt ordspråk! Det är likadant här, Bosse vill bara gå när han har en golfklubba i handen.

Klädomrum är ju mycket enklare att säga än omklädningsrum. Solklart

Kram härifrån