måndag, september 10, 2012

Dykaren

Dykaren fortsätter öva!
Vit rumpa och shortsben:-)
Första dagen på jobb efter en vecka i värmen kändes helt ok, visst har jag mycket som ligger på mitt bord men det får betas av efterhand.

Körde in och handlade mat på vägen hem för Milo ska på utflykt på Järavallen med dagis imorgon. Han fick stanna hemma idag för han har varit kass i magen några dagar, antagligen något han ätit i Turkiet, eller svalt för mycket poolvatten. Vi sattes lite på pottan, inte så lätt att stanna hemma första dagen efter semestern. Milo fick följa med pappa i lastbilen så han var själaglad över det:)

Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min mage bråkar också fortfarande...så fort jag äter nåt så sätter det igång nästan,jobbigt:( Kan tänka mig att Milo var lycklig över att åka o jobba med pappa ist för dagis:) Kram syster H

A-K sa...

Vilken söt liten vit rumpa där i badkaret :-)
Hoppas att Milo är bättre i magen idag. Jag förstår att det var kul att få vara med pappa på jobbet!

KRAM

Helen sa...

God morgon
Ser ut som Milo drömmer sig tillbaka till poolen.
Jobbigt med bråkiga magar, men en dag med pappa var nog toppen.
Tur att du inte hade en massa paniksaker liggandes på jobbordet, då kommer stressen lätt tillbaka.

kram