måndag, juli 16, 2012

Mormormysdag

Milo somnade sent igår och sedan upp tidigt i morse men det var en lätt väckning rots allt för han skulle ju till mormor och morfar och det är roligt. Dom var på väg på picknick till en liten djurpark med regnet satte stopp och dom fick vända tillbaka igen. Denna dagen har varit helt crazy, regn - solsken - blåst - 17 grader.

Jag fick också erfara det när jag skulle ge mej ut på en motionsrunda ikväll, sitter och tittar ut och ser blå himmel med sol och vita lätta moln. Går och byter om och ska stretcha och värma upp, tar i dörrhandtaget och upptäcker världens vrålregn!:( bara att fortsätta värma upp ute i garaget och invänta torrväder. Det slutade regna efter en 10 minuter så jag tog mej ut ändå. Försökte springa väldigt försiktigt och det gick ca 4 minuter sedan stramade det rejält och jag vågade inte mer. testade ett par gånger till men jag är inte redo än, får ta en nätt uppstart på det hela.
Början till en fin regnbåge under kvällens regnskur*läs tokregn*

 Min nya leksak, gummiband med handtag. Ska bara ha upp dem i min krok i taket sedan testar vi detta med, kul.
Min lille rockstjärna
Kombinatonen elgitarr och flöjt:)
Han säjer att han ska spela med Pontus när han blir stor. Gounge!


Kram på er! Mie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Näääää F.n. Jag hade skrivit mer änn du i hela din blogg och så skulle jag ändra ett namn till stor bokstav i förhandsgranska och då försvant allt. Skit!!! mamma
Men vi har haft en mysig dag.

Anonym sa...

Du skulle haft.instagram oxå..kram Gunsan

Helen sa...

Godmorgon Skåne
Gummiband finns i gömmorna här oxå,men just nu bortglömt/gömt:-)
Ibland kör någon ledare med det på ett styrkepass och herre jeflar vad jobbigt det är. På't bara!

Sitter och funderar på en morgonpw men ska till parken med Leo vid 10 så det får nog bli senare. Det är ju i alla fall semester så varför stressa.

Kram

A-K sa...

Mysigt för Milo att få en dag hos mormor och morfar!
Vädret är inte mycket att göra åt, det är bara att gilla läget.

Kombinationen elgitarr och flöjt låter perfekt! Klart han ska spela med Pontus när han blir stor.

KRAM