onsdag, juni 13, 2012

Tillåtet att säja FAN!

Ja idag tillät jag mej själv utan att ens blinka till att säja fan. Jag råkade ut för någon åkomma på träningen idag. Det smällde till i vaden och sedan fick jag ont. Det spränger i hela vaden och släpper inte, jag kunde knappt trycka ner kopplingen på bilen när jag skulle hem. Det känns inte bra och jag är inte den som åker till läkare i första taget men känns det inte bättre tills imorgon så är jag nog illa tvungen.

Önskan efter kryckor är stor, så pass ont gör det. Maken tog fram ett par gångstavar som aldrig använts, lite fel ändamål dock:)

Nu har jag smetat på Zon och tagit Panodil så hoppas jag att det dämpar lite.

I övrigt mår jag bra :-D
Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

MEN vad typiskt att du skulle skada dig på träningen! Jag håller tummarna för att det inte är något allvarligt utan att du snart blir bra i vaden igen.

Har jackan jag skickade i retur kommit fram?

KRAM

Helen sa...

Ajdå, inte bra. men sånt brukar ju ge med sig ganska snart, hoppas vi.
kram