onsdag, juni 27, 2012

Stor och Liten på utflykt

Far och son i detta hus har ett gemensamt intresse, maskiner av olika slag. Ikväll åkte dom till en utställning i Borgeby, där fanns traktorer, skördetrösker mm. Lycka för båda som dreglar över dessa mastodonta "leksaker" Jag följde inte med och helt plötsligt sittar man här handlingsförlamad! Jag är INTE van vid att vara ensam i hemmet. Stannade inte kvar i hemmet heller utan körde till Nova Lund för att handla en BH som kunde passa hyllan. Change är en bra affär som verkligen hjälper till. Ni kanske vet om problemet att man oftast köper för stor storlek runt om och för liten kupa. Jag har gjort det och här presenterades en storlek som jag fick andningssvårigheter av, inte på grund av att den var för trång runt om, utan av att tjejen sade att du ska ha ca 75-80 J..... J! finns det? Jominsann 75 J blev storleken till mej, låter som ett helt jädrans tält men den satt snyggt och det är huvudsaken. Den dagen jag minskat 15 kg ska jag göra en bröstop, det är iaf mitt önskemål. Då ska jag inte ha några 75 J i min garderob:)

Nej nu hoppar vi tillbaka till huvudämnet igen..traktorer, kolla här på en lyckans ost:)







Kram på er! Mie

3 kommentarer:

Gunsan sa...

På härliga under i Landskrona är dom oxå duktiga.. Jag skulle oxå ha 75 runt om vilket jag aldrig köpt innan och sen tror jag att det blev kupa DD...satt kanon bra och har aldrig haft bättre bh... Dyra..ja..men värt priset helt klart=))

Helen sa...

Oj oj oj, vilken lycka att få prova så stora maskiner. Milo riktigt lyser. Här har vi en stor bok med jättedumprar och allsjöns stora fordon. Den gillar Leo.

Det där med BH storlek är knepigt, har oxå ändrat efter att en påstridig dam på Twilfit mer eller mindre tvingade mig. Men jag hatar när det sitter åt runt om och det är väl därför jag tidigare hade för stort mått där. Hemma går jag oftast omkring i mina gamla amnings-BH's - så mjuka och sköna. Fick ju aldrig några jättetuttar då så de passar faktiskt.

A-K sa...

Vilket PARADIS för stor och liten!

Det är viktigt att ha en bh som sitter bra och som känns skön! Sen spelar det väl ingen roll vilken storlek det är.

KRAM