måndag, juni 25, 2012

Nu blir gräsmattorna gröna igen

Tänk att vi får gröna gräsmattor igen, ohh vad underbart och härligt;-) *ironisk som attan*
Det regnar konstant, Milos lilla pool är så gott som full av vatten, regnvatten - enbart!

Dagen till ära....ja vad skulle det vara tro? Kanske att jag tränar kettlebell, fast bara 15 minuter. Skulle bara testa och jag kom fram till att det gick bra, kanske inte alla rörelser men fullt tillräckligt. Springa kan jag däremot inte alls, provade ett par steg men det högg till i vaden så det var bara att lägga ner direkt. Foten börjar blir fri från blödningar nu, fast det är ju ändå så jädra kallt att man får ha strumpor på, ser ju inte så "pänt" ut med en blåsvartlilagrön fot:)

Får nog krypa i säng i tid idag
Kollegan har semester så det gällar att ha
hjärnkontoret rensat och på topp:)



Kram på er! Mie

3 kommentarer:

A-K sa...

Usch för allt det här regnet!
SOLEN... var är du????
Skönt att du kunde träna lite KB iallafall. Jag är träningsugen idag. Men inatt hade jag så ont i kroppen (nacke/rygg) att jag inte kunde sova så det är nog bäst att bli frisk ifrån den här "skiten" innan jag tränar.

KRAM

A-K sa...

Angående koftan så tycker jag att det blir lite för mycket matchande att ha den koftan till den klänningen.

KRAM

Helen sa...

"Grönt är skönt", fast just nu skulle jag gärna ta lite gula gräsmattor bara jag får sol och värme.
Även om det kan tyckas lite med bara 15 min KB så är det bättre än inget. Jag håller på att kolla upp lite proteinpulver att ha i mina smoothies istället för yougurt. Hittade Anna Skippers hemsida efter att ha sett på "Du blir vad du äter" igår.

Vår träff, precis - vart vi ses spelar liksom ingen roll. Finns det bara minsta park så är ju barnen nöjda. Jag kan ta mig neråt med tåg nånstans. Vi kanske kan ta mellan dig och mig, dvs Göteborg. Tänkte eftersom du A-K är borta dagarna innan, så kunde det vara smidigt!?!

kram