torsdag, maj 31, 2012

Tjuvlånat

Ibland får man sej ett gott skratt:) Skulle ladda upp lite bilder från kameran ochhittade säkert 20 foton som inte jag tagit, inte Jörgen heller så det var en liten fotograf som tjuvlånat min kamera. Lille tjuven får inte ha mammas kamera men har tydligen ansett sej vara stor nog helt plötsligt:)

Här fanns bilder på en Blixten McQueen bil, parkettgolv, datastol och lite annat. Ett av fotona tyckte jag var lite roligt att använda här i bloggen så nu kan Milo visa vilka filmer han har i hyllan.

Ikväll var vi hemma hos Linette o Besim en sväng. Besims syster och hennes dotter kom också på besök och det är alltid trevligt att träffa dem. Lille Sam är duktig och Theo klappar om honom så fint och säjer -bebis:)

När vi kom hem somnade Milo i soffan på två röda, enkel nattning. Dock utan tvätt och tandborstning, inte helt bra men jag väcker inte honom för en sådan sak.
Vi åt kvällsmat som jag fick med hem av Besim, jättegott och perfekt:) Tack Besim, snällt av dej!

Nu ska jag fylla på e-butiken med två nya ursnygga randiga t-shirts från Småfolk, det ska komma knäshorts som hör till också. Detta föll jag som en fura för när vi var på mässan i Köpenhamn i vintras.
Måste visa:)






Kram på er! Mie

3 kommentarer:

CiliaH sa...

Oh vad fint! Får nog ha till Matilda ;) ska bara betala senaste fakturan först! Missade den häromdagen när jag betalde räkningar men tar den när jag kommer hem.

Hihi, jo jag kan nog shoppa lite för dig med ;) ska ha en bra helg iaf!

Försöka ses snart?

Kram

Helen sa...

Godmorgon
Fast här vräker regnet ner. Har tänkt mig en lunchprommis till stan för att spana in ett par byxor på Noa noa, men vi får väl se. Kanske blir pizza istället:-)

Det är kul att se korten de små tar, Leo fick ta kort på pappa igår när han moterade lillspisen.
Kul att Theo gillar nya bäbisen. Leo vill hemskt gärna bli storebror, hur nu det ska gå
till. Tänk om jag hade träffat B lite tidigare.

Ha en härlig helg
kram

A-K sa...

Filippa brukar ta min kamera olovandes om jag glömt den framme och knäppa av ett gäng bilder :-)
Roligast är när hon får tag Iphonen och det är omställt så att man tar bilden på sig själv.

WOW vad snygga de randiga seten var! Det får absolut bli ett sådant till Filippa i "tjejfärgen". Nu har jag inte mätt henne på länge men på kläderna verkar hon ha tagit ett jätteskutt längdmässigt. Inte mycket av förra sommarens kläder passar.

Vilken snäll svärson ni har! Inte illa att få kvällsmat med sig hem och slippa laga.

Klart man inte väcker för tvätt och tandborstning, det får man fixa på morgonen istället.

Hoppas ni får en fin fredag!

KRAM