tisdag, maj 15, 2012

Hamna i chocktillstånd

Milo hade med sej en glasburk med tre fjärilslarver till dagis idag, han ville så gärna visa sina husdjur. Nu blev det lite oturligt att han själv hade gått in på avdelningen för att hämta sin burk och visa för en kompis utomhus, han faller på gården och burken går sönder och Milo skär sej på några ställen i händerna, inget som behövde sys men det blödde mycket. Han blev dock så påverkad att han blev okontaktbar och vit i huvudet, ca 1 timma utan att vara på topp men sedan blev det bra igen. Mormor var så snäll och hämtade honom så han kunde få vara i lugn och ro. Vad ska man göra utan föräldrar:)

Nu ska jag ge mej iväg på tur med jobb, bowling och en god middag efter det. Ses:)

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Usch... vad jobbigt att han blev så chockad. Skönt att mormor kunde rycka ut! Önskar så att vi också har närvarande mor/farföräldrar, men nu är det som det är och vi får klara oss utan deras hjälp.

Hoppas att Milo mår bättre idag!
KRAM

Helen sa...

Men oj vilken olycka. Både att göra sig illa och att det man ska visa går sönder. Bra med mormor. Som A-K skriver, gud vad jag saknar sånt här. Så fort jag ser ett litet barn med trolig far-morförälder så går mina tankar till hur det kunde varit - om bara jag och B träffats 10 år
tidigare:-)

Ha en härlig långhelg, om du nu är ledig fredag.
Ingen bäbis än?

kram