tisdag, april 03, 2012

Vilket tempo

Tjo vad det rullat på på jobb idag, om vi klagat över att det står för mycket på gården så tog det en fart helt plötsligt där man dåligt hinner med! Kul men kan bli lite väl mycket också.

När jag kom hem och kollade brevis så fanns det två paket till med från USA, mina skor och tröja. Prova snabbt för jag var så nyfiken. Allt satt bra och jag testade att ta en PW och det gick fint, lite domningar i främre fotsula men det är nog ovanan vid helt nya skor med helt annan uppbyggnad än dem jag har sedan tidigare. Störtlycklig är jag iaf:)

Milo hade sovit middag på dagis idag så honom har jag fått mysa med fram till normal läggtid, gött!

Nu får det vara natti för mej med för jag är tröttig ikväll, hostan stör lite väl mycket av min nattsömn. Tog med en Jägermeister enligt chefens ordinerande mot hostan och nu sitter jag med hettande kinder...inte mycket som ska till!

Kram på er! Mie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg du är:) Du får gå i träningskläder till vardags ju ha ha....kram från din syster H

A-K sa...

Det kortet på dig är verkligen jättefint! Du ser ut som en riktig piggelin :-)

KRAM