måndag, april 02, 2012

Inredningsparty och klänningar

Mie är på benen igen..hostar som en hel karl men anser sej vara "frisk". Jobbat som vanligt sedan in till stan för att hämta min Odd Molly klänningar...hem och mannekänga för maken:) Jag säjer bara..NÖJD! Tror även maken var nöjd, såg så ut;-) Speciellt med den grå klänningen för den var så fin och satt jättesnyggt, väldigt figursmickrande tyckte jag och det är ju definitivt inte fel. Den mörkblå var också fin på men jag skulle ju bara ha en var tanken, den tanken har förändrats och båda får stanna. Ojdå som det kan bli då!

Kvällen i övrigt har tillbringats hemma hos min syster Heléne på Zelected by Houze party. Jag köpte mej en klotlykta i silver(bild 2) som jag ska hänga i delen av vardagsrummet där matrumsmöblerna står. Kul att komma iväg en sväng och träffa ett gäng härlig tjejer!






Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Härligt att du är på benen igen!
Kul att du blev så nöjd med klänningarna! Bra att även maken var nöjd ;-)

Vad mysigt det låter inredningsparty, nu var det längesedan jag var på något sådant party.

KRAM

Helen sa...

Oh vad kul att klänningarna blev bra. Man blir så himla besviken när det är tvärtom. Det är ju en chansning att skicka efter oprövat. Klart du ska ha båda:-)
Inredningsparty har jag aldrig varit på.

kram