lördag, april 07, 2012

Påskindian

Tjohej vad det går undan!

Skönt med lite ledighet. Igår var vi hemma hos min systerdotter och firade hennes 18-årsdag. God mat och trevligt sällskap:) Vi körde hem vid 23-tiden, då var Milo lagom redo för sängen. Vi hade tur för han sov sen middag så han orkade med kvällen utan problem. Lyckan för honom var att få leka med Rasmus (22 år) bilar, han fick t o m låna en gul fin bil med sej hem och det har han lekt med under dagen och är väldigt rädd om, det lovade han ju Rasmus.

Idag har vi hjälpts åt att städa en runda och sedan gick Jörgen och Milo ut i garaget och bytte till sommardäck på min bil. Under tiden körde jag hem till min mormor och Gunnar för en fika tillsammans med mina föräldrar och Helene och Johnny.

Nu har vi precis ätit middag och resten av kvällen går i lugnets tecken. Milo kommer nog somna snart och sedan blir det nog en filmkväll för min del, maken lär nog häcka framför datorn. Tur att det är i anslutning till vartannat så man kan kommunicera.
Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Kul med stora kompisar. Verkar ha varit en mycket bra påskafton

Gäspiga kramar från en som sovit i 11 timmar , Leo oxå