torsdag, april 05, 2012

GLAD PÅSK

Kort vecka måste jag nog säja, slutade vid ett-tiden idag. Körde ut en runda på Väla för att se om jag hittade ett par färgglada chinos men det gjorde jag inte. Jo i Hilfiger butiken men jag vågade inte gå in och titta vad dom kostade:) Har shoppat en del denna månaden och eftersom vi snart ska resa så känns det som att jag bör hålla i guldet lite:)

Milo sov när vi kom hem från dagis idag och då knöt jag mej intill honom en timma, somnade inte men ibland är det skönt att bara få vila en stund. Motionen hoppar vi över idag och maten blev en fjärdedels pizza, det var läängesedan sist. Ganska gott men inget jag suktar över.



Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

GLAD PÅSK!!!!

Jag hade också tänkt komma iväg tidigare från jobbet idag, men jag blev kvar tills jag skulle hämta Filippa. Fast ganska skönt att lämna och känna sig klar... lättare att njuta av ledigheten då :-)

Hoppas att ni får en lugn och härlig påsk!
KRAM

A-K sa...

Vi var också på chinosjakt igår, till Felicia. Och vi hittade jättefina på HM för 199 kr. Fanns i de flesta storlekar. Vi köpte ett par beiga men när vi kom hem beställde vi två par till.

KRAM