måndag, mars 19, 2012

Väninnesnack

Det är härligt att prata med barndomsvänner! Idag babblade jag och U en timmas tid i telefon och gudarna vet hur vi kan ha så mycket att prata om men vi har en förmåga att få ett samtal att bara spinna på och det är så gott att få babbla på så ibland.

I övrigt så har det varit en normal arbetsdag utan några drastiska svängningar:)

Jag har klarat dagen utan bröd/pasta/ris/potatis. Tränat KB och stretchat i totalt 1 timma. Nu ska höften stretchas ofta så får vi se om det hjälper annars får jag väl uppsöka hjälp. Träna KB kan jag dock utan problem...vad skulle jag gjort utan dem?! :)


Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Mysigt med vänninesnack!
Det ska vi utöva till helgen :-)
Det låter perfekt med hämtmat och att vi har med oss valfri frukost.

Jag skippade kolhydrater igår och kände mig så duktig, men idag var det gräddstuvad pyttipanna i lunchrestaurangen och det var jag sugen på.
Min höft brukar ju bli bra av vattengympan på spa:t, jag får se till att planera in lite sådan träning.

KRAM

Helen sa...

God morgon.
Ja det är nog läge att kolla upp din höft, så du får rätt övningar att göra. Jag ska ringa ännu en ryggklinik jag blivit tipsad om, ger mig inte:-)

Försöker oxå minska på kolhydrater, igår blev det lax med grönsaker bara. Lite trist dock.

Kram