tisdag, mars 20, 2012

Längtan

längtar efter:
våren med värme
vår resa till Kreta
mina klänningar från Deepfling
träning
en smalare variant Mie.... med mer muskler

Första gången Milo och Filippa träffades:)

vår träff med bloggvännerna till helgen som kommer

Ja det finns mycket att längta efter:)

Idag pausar jag från träningen, skulle gett mej ut på en PW/jogging men jag hann inte med innan mörkret kom och jag vågar inte ge mej ut själv där det är tyst och obefolkat. Springa upp och ner inne i bostadsområdet känns inte så värst lockande.




Kram på er! Mie

4 kommentarer:

A-K sa...

Den bilden på Milo och Filippa är ju bara så söt!
Lustigt... jag tänkte precis på den gången tidigare ikväll, för visst fikade vi på Ilva då? Jag såg en jättefin lampa från Ilva när jag bläddrade i en tidning. Ilva finns ju inte här omkring :-(

Ja, tänk vad mycket man längtar efter... det är väl dem längtan som får oss att orka vardagen.

KRAM

Anonym sa...

Ahh blir det Ullared i helgen....då SKA du ha med en lista från mig för jag kan ej våga mig dit ha ha. Bara måste ha en regnkappa som de har i sin blogg nu bla:) Jag ska ha home party måndagen den första veckan i April och de hade sååå många fina saker nu kan du tro;) Spara lite pengar tills dess och bjud gärna in någon kompis...kramar /H

Helen sa...

Vilka småfisar. Undrar vad de pratar om!

Hoppas ni får en härlig träff och att vi någon gång får till det alla tre.

Man måste vila från träning ibland oxå, det kan gärna bli för mycket.

Kram

Anonym sa...

Svara syster nu....är det er helgtripp denna helgen??? Gillar inte att inte veta ha ha kramelikram