tisdag, mars 27, 2012

Milo tränar

Inspirerad av sin mamma så hoppade Milo i mina träningsskor, tog på sej shorts och t-shirt och skulle träna med att springa. Dock varade sysslan i ca 10 sekunder! Skorna var svåra att springa i, ser nu underläppen?:) Lille sötnosen, det är ju inte lätt att springa i ett par 39.or när man har strl 27. Tur att jag inte ger upp lika lätt vad gäller träningen;-) då hade det inte hänt så mycket på muskelfronten.

Jag har shoppat loss på träningskläder! Det kan jag ju göra när jag väl bestämt mej för att fortsätta ligga i och när man kommit till slutsatsen att jag tycker att det är kul. Detta nedan köpte jag till ett mycket förmånligt pris! 1500 kr totalt, det är jädrar inte illa shoppat tycker jag:)
 Casall Wide Capri pants
Casall Dayglow loose boxback Pulse

 Saucony Lady Drylete Long Sleeve Fitted Sport Top

Saucony Lady Kinvara Running Shoes

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Gunsan sa...

Var har du köpt allt det snygga för den billiga pengen?? Kram