onsdag, mars 21, 2012

Våren..är det verkligen den?

Ja jag tror minsann det! Jag fick iaf vårkänslor och begav mej ut på en PW med lite jogging, vågade inte ta i för mycket för jag måste ju kunna gå ordentligt på Ullaredsturen i helgen ;-)
Det kändes underbart och jösses vad man rensar hårddisken när man går helt ensam..tankarna kan flöda fritt och jobbet lämnas där det ska vara, i HBG:)

Middagen bestod av en grönsaksgratäng med äggstanning och stekt lax till det, mums! Efter det lite jobb här vid datorn och nu ska jag nog ta en 20 min kettlebell, måste få upp styrka och uthållighet.
Tror att jag ska krypa i säng i tid idag, kunde nog varit bra för kropp och knopp.

Imorgon ska jag på bankmöte, ska se om jag kan pressa ner lite boräntor. Kan ju bli en utmaning för sig.

Miloskrutten somnade 17.30 biip ikväll så honom har man ju inte pratat så mycket med precis, undras när han ska klara längre kvällar?

Kram på er! Mie

1 kommentar:

Helen sa...

Hoppas bankmötet gick bra och att Milopågen blir lite piggare på kvällarna. Nu ska han ju iväg och träffa en "tjej" och då kan man ju inte gå och nana så tidigt :-)

Kör försiktigt på eran tur

kram