tisdag, mars 06, 2012

Gilla-knappen

http://www.youtube.com/watch?v=t5qURKt4maw&feature=share
Loreen med Euphoria......magisk! Vill jag träna till:) Jag har förresten beslutat mej för att skaffa ett träningskort på 12 månader. Vet ni? Det är underbart att ha kommit till en punkt där man fastnat i en värld som påverkar mej positivt. Jag är GLAD!

Som vanligt somnade sonen vid 17.30:( Otroligt att grabben kan sova ca 13 timmar varje natt!

Jag har lite T & M lyxbarn jobb att pyssla med ikväll + att jag ska träna en runda så kvällen är räddad;-D Det har dragit lite med 20% på rean, kul att kunder hittar till oss..mindre kul att vi förlorar på ordrarna;-) Fast vi får se det som att vi kanske tjänar in det förlorade längre fram i tiden.

Jösses vad jag är kass på att fotografera, jag hinner ju inte med! Finns så mycket jag vill göra men jag får nog börja omprioritera....men vad och hur? Tankenötterna får nog jobba på lite.



Kram på er! Mie

1 kommentar:

A-K sa...

Det datumet bli perfekt!
Kollar du stuga eller ska jag göra det?

Oj, vad din entusiasm smittar av sig! Kul att du hittat något som du blir så glad över!

Filippa somnade ju redan kl 18.30 igår och sov till kl 8 imorse. Otroligt att Milo kan sova så mycket varje natt. Men visst är det lite tråkigt när man får så liten vakentid ihop med dem.

Jag försöker passa på att ta lite kort med telefonen när jag hämtar på dagis.

KRAM