onsdag, mars 07, 2012

På tur med goda bloggvänner

Äntligen har jag och min goa bloggväninna tillsammans med våra minstingar fått bokat vår årliga tripp till Ullared! Vi brukar åka i februari men jag har haft lite för mycket på schemat för att känna att det skulle vara avslappnande. Nu kommer vi har roligt och trevlig tillsammans under en helg, shoppa, äta gott och bara vara, det är mammakvalitetstid med våra barn.....tycker vi då ;-D

Äntligen fick jag en kväll tillsammans med Milo, han hade sovit en stund på dagis så han klarade av att vara vaken till åtta ikväll. Milo lekte med Cars och jag fick vara åskådare när han skulle iväg på tävling.
En del förberedelser krävs och i hans Mack lastbil finns alla tillbehör för tvätt, oljebyte mm. Denna lastbil leker han väldigt mycket med. Strax efter lastades Blixten McQueen i ett flygplan för att flygas till tävlingen. Full koll:)



Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Ja... jippie!!
Äntligen har vi bokat!
Jag ser fram emot vår tripp jättemycket :-)
Härligt att du fick lite mystid med Milo idag. Jag har varit i GBG och ätit middag och fikat med kompisar så jag fick bara en liten stund med Filippa, men det tar vi igen imorgon.

KRAM och godnatt!

helen sa...

Godmorgon

Leo "känner igen" cars och brukar ropa när han ser nån bild "där är blixten". Vi har inte direkt några prylar dock.
Härligt att du fick umgås med en vaken son lite grann.

Ja,det vore verkligen kul att hänga med på er tur och träffas. Kanske skulle överväga det, när är det ni åker?
Men nu har ni redan bokat boende för er och sånt så vi kanske trasslar till det?

Kram