lördag, mars 03, 2012

Fredag-Lördag i ett svep

Tiden räckte inte till bloggning igår så nu tar vi två dagar i ett svep!

Fredagen på jobb blev smått kaotisk och det har faktiskt fortsatt idag. Nu löste sej en del men det återstår en punkt som jag måste kolla upp direkt på måndag mórgon, kunden är missnöjd och ändå har man gjort allt som står i min makt, får deala lite med honom så brukar det mesta lösa sej, pengar löser mycket;-) Inte mutor men lite avdrag på kostnader menar jag nu.


När jag körde hem fick jag handlat lite mat och sedan hem för att ta emot lille Theo som skulle sova över hos oss. Jag möttes av en fotograf direkt:) Han hade fått låna en riktig kamera, den som Jörgen normalt har i lastbilen. Lyckan var total!

Theo precis innan sängen kallade, pyjamasnisse med en blöja på huvudet:) Söt!

Lördag: Upp i ottan, nästan;-) och sedan det vanliga, frukost, dammsuga och fixa till sej och barn. När Theo åkt hem körde jag och Milo på shopping...och jag vill lova shopping;-) Jag hittade massor och nean är lite av mina inköp, Hunky Dory, massor av nytt inne på Svedala Outlet, i princip alla plaggen för 500:-/st. Snacka om fynd. Den vita toppen är en Part To för 200 kr , så snygg!

Nu har jag precis tränat en runda, bara 20 minuter intensivt med 12 kg KB. Imorgon ska jag gå på en ny KB träning och jag tycker att det ska bli jättekul.

Nej nu ska jag gå och göra lite nytta här och kanske ses vi ikväll igen:)
Kram på er! Mie

2 kommentarer:

A-K sa...

Vilka FYND du gjorde! Jättefina!
Det är verkligen full rulle hos dig. Jag har någon "skit" i kroppen, gick och la mig tidigt igår och vaknade såklart
tidigt imorse. Vid lunch var jag trött och la mig och sov i två timmar.

Nu har jag sorterat in en jättehög med tvätt och ska ta fram dammsugaren. Mer action än så blir det inte här idag.

KRAM

Gunsan sa...

Fina kläder. Jag var där i söndags. Hittade japankoftan för 500 kr men fanns bara i XL och det blir för stort. Dom hade mycket fint där.:-)... Kram